loading...
اخبار و سرگرمی
admin بازدید : 102 نظرات (0)

جزوه ریاضی خور پایه یازدهم تجربی حسین ایزن

یک جزوه بسیار عالی از ریاضی یازدهم تجربی به صورت جامع و کامل کاری از حسین ایزن عزیز و ارجمند.

این جزوه به صورت دست نویس می باشد.

مقدمه :

به لطف خدا نوشتن قسمت اول کار جدید من یعنی ریاضی خور یازدهم (تجربی) به سبک آبادانی هم تموم شد بر خلاف کتاب های قبلی قصد دارم نسخه اولیه این کتاب رو  به صورت دست نویس منتشر کنم این کارم هم چنتا دلیل داره:

اول اینکه نسخه آزمایشی کتاب ریاضی یازدهم تجربی به تازگی منتشر شده و نسخه نهایی هنوز بیرون نیومده

دوم اینکه بچه های زرنگی که می خوان درسای سال آینده رو پیش خوانی کنن منبعی واسه درس ریاضی ندارن

سوم اینکه به خاطر حجم زیاد مطالب ریاضی یازدهم، تایپ و صفحه آرایی کتاب زمان زیادی می بره و عملا کتاب به موقع به دست بچه ها نمیرسه

بنابراین من سعی می کنم هر دو سه هفته یکبار یک بخش از کتاب ریاضی خور  رو پاکنویس و اسکن کنم و واستون بزارم روی اینترنت. هر چند کیفیت اسکن اونطور که می خواستم نشد ولی مطمئن باشید که از خوندن کتاب لذت می برید.

در مورد سبک نوشتن کتاب هم باید خدمتتون عرض کنم که حتی الامکان سعی کردم چهارچوب های کتاب درسی رو رعایت کنم یعنی اول از همه تمرین ها و مسائل کتاب درسی رو با هم بررسی می کنیم  و در پایان هر درس هم قسمتی تحت عنوان مسائل امتحانات نهایی آبادان و حومه! قرار دادم که مخصوص بچه های زرنگ تر هست.


مثل همیشه سعی کردم که حاصل کارم  کم اشتباه از آب در بیاد امیدوارم این تلاش مورد قبول دانش آموزان سرزمینم و دبیران عزیز قرار بگیره. مشتاقانه پذیرای نظرات ارزشمند همه عزیزان هستم.

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 242
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 12,114
  • بازدید کلی : 254,285